Hemma igen :D

Tjosan, Nu är man hemma igen då :) Veckan har varit super! På måndagmorgon väckte pappa mig vid 6 (TIDIGT!!). Vi åkte bil lääänge tills vi kom till lilla Ljungbyhed, i skåne. Där handlade vi för veckan, och sen åkte vi till sugan där vi skulle bo! Byn hette (heter) Bonnarp. Vi fick bo i en jättemysig stuga, riktigt fräsh och fin! Sedan åkte vi till Skäralidsravinen. ÅSUM!! Nej, men ärligt, skitfint! Har lite bilder ni ska få se sen...!
När vi kom till stugan igen var klockan runt 8, så mamma började med maten. Jag och min storebror passade på att utforska TV:n.. Till vår besvikelse fanns bara 1an,2an och 5an, Samt minst 20 tyska kanaler! Tja.. Skit TV ;)
På Tisdagen åkte vi till Helsing borg, för att sedan åka till Helsingör, i Danmark. Det var jättekul, speciellt färjan!
Vi kom hem ganska sent då också, vi åt dock Kycklingklubbor till kvälsmat, mamma orkade inte laga mat så vi köpte hem! Mums!
På Onsdagen började jag dagen med att gå en sväng. Tog med kameran, så jag har nu jättemånga bilder, på HÄSTAR! Ska visa några sedan..:) När vi hade ätit frukost åkte vi till ett ställe som hette Kullaberg, även känt som Kulla. Det var en stenstrand runt halvön som vi var på. Det var jättekul, häftig terräng!!
På torsdagen åkte vi hem, det var en awesume vecka, är jättenöjd!
*****************************************************************************************
Någon som såg på 1:an, hästhoppning klockan 5 den 6 nov?
Eric Lamaze tävlade där, han fick 8 fel, var ganska nöjd efter, men när han skulle skritta ut från banan föll hästen ihop och fick ryckningar! :O Dom sa att det förmodligen var en hjärtattack.. Så nu har jag en tyst minut för Hickstead <3 Rest in peace <3
Bilderna från detta tar jag i ett nytt inlägg, det blir så mycket annars här!
/Meja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0