"Mina" hästar

Nu ska det komma lite om mina favorithästar på ridskolan samt "mina" ponnies :)
DIMBO:
-Min lille bus :*

Ålder: 16 år
Färg: Brun
Favvobus: Allt :D
Meriter: *host*
Bästis: Melissa, meja :)





MELISSA:

Ålder:25 år :)
Färg: Brun
Favobus: Gäspa när man tränsar
Meriter: Vann ett klubbmästerskap en gång :)
Bästis: Dimbo, Meja



SHARIFF:

Ålder: jag vet inte riktigt...
Färg: Skimmel
Favobus: Bocka i galoppen
Meriter: inga ännu, men det kommer snart.. :)
Bästis: Plutten :)




DIRK:

Ålder: Jag vet inte :)
Färg: Fux
Favobus: Springa iväg när man ska hämta honom.
Meriter: Jag vet inte riktigt :)
Bästis: Boris
(ridskolans)




Så, det var lite om dom :)

Kramar Meja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0